![apokalipsa i marketing stiven braun džim bel i dejvid karson](__public/upload/2022/11/14/apokalipsa-i-marketing-stiven-braun-dzim-bel-i-dejvid-karson.webp)
APOKALIPSA I MARKETING
- Izdavač: Clio
- Barkod: 8671020762
- Broj strana: 401
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrd
- Format: 14,5 x 21
- Godina izdanja: 2003
1.100,00 RSD
Opis
Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
VIŠE