apokalipsa i marketing stiven braun džim bel i dejvid karson

APOKALIPSA I MARKETING

  • Izdavač: Clio
  • Barkod: 8671020762
  • Broj strana: 401
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 14,5 x 21
  • Godina izdanja: 2003
1.100,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.
VIŠE