![socijalni marketing nensi li ned roberto filip kotler](__public/upload/2022/11/14/socijalni-marketing-nensi-li-ned-roberto-filip-kotler.webp)
SOCIJALNI MARKETING
- Izdavač: Clio
- Barkod: 9788671023313
- Broj strana: 608
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrd
- Format: 21 x 14
- Godina izdanja: 2008
2.530,00 RSD
Opis
Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. Socijalni marketing se tako pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom. Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji može učiniti mnogo da se odagnaju bol i patnja ljudi širom sveta i uče nas kako da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima koji predstavljaju koren neželjenih oblika ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.
VIŠE