mediji, kultura i umetnost u doba populizma

MEDIJI, KULTURA I UMETNOST U DOBA POPULIZMA

  • Izdavač: Clio
  • Barkod: 9788682101727
  • Broj strana: 369
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 24 cm
  • Godina izdanja: 2018.
1.210,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Zbornik radova

Populizam postepeno, iako ne mnogo vidljivo, ulazi u centar interesovanja srpske nauke i srpskog društva. Još od sredine osamdesetih godina XX veka populistička komunikacija, u početku gotovo neprimetno, osvaja medijski i kulturni prostor Srbije, da bi devedesetih preovlađivala u javnom diskursu i značajno uticala na oblikovanja javne sfere, njenih idejnih i estetskih vrednosti. Naučna razmatranja su se većinom zadržavala na političkoj populističkoj komunikaciji, a po strani su ostavljeni prodori populizma u medijsku, kulturnu, urbanu, pa čak i obrazovnu politiku, mada su mnogo pre istraživača pojedini umetnici počeli da istražuju fenomene populizma unutar same umetnosti. S toga je potpuno prirodno da su nastavnici Fakulteta dramskih umetnosti, usredsređeni na proučavanje kulturoloških fenomena, umetničkih izraza i kreativne komunikacije, pažnju posvetili i uticaju populizma i populističke retorike na kulturu, vrednosne obrasce, umetničke i medijske prakse. Predstavljeni autori i njihovi radovi u ovom zborniku dovoljno su dobra preporuka čitaocima i istraživačim ne samo da upoznaju, već i da aktivno promišljaju različite aspekte populizma u domaćim i širim svetskim okvirima, od sfere politike i društvenih odnosa, preko kulturne i mediske politike, do raznovrsnih komunikacionih i medijskih praksi, te na kraju umetnosti, kao najznačajnijeg fenomena ljudskog izražavanja vrednosti, stremljenja i iskustava. 
VIŠE