strateški menadžment sportskih događaja gaj masterman

STRATEŠKI MENADŽMENT SPORTSKIH DOGAĐAJA

  • Izdavač: Clio
  • Barkod: 9788671023320
  • Broj strana: 350
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 21x14 cm
  • Godina izdanja: 2008.
1.650,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Strateški menadžment sportskih događaja studentima i svima koji se bave ovim poslom pruža uvid u uspešno organizovanje sportskih događaja svih vrsta. Služeći se primerima iz međunarodnog sporta, kao što su Olimpijske igre u Sidneju, surferska takmičenja u Ujedinjenom Kraljevstvu, Komonveltske igre u Mančesteru, Zimska olimpijada u Solt Lejk Sitiju i Alamo bol, autor prikazuje procese planiranja – kratkoročne i dugoročne strategije, kandidovanje, primopredaju i procenu uspeha sportskih dešavanja, te operativne strategije, uključujući i informacione tehnologije, komunikaciju, opremu i ljudstvo. Osim studentima i profesionalnim organizatorima, knjiga je zanimljiva za sve one koje zanima funkcionisanje mašinerije koja stoji iza svakog sportskog događaja.
VIŠE