poslovna komunikacija marina marković

POSLOVNA KOMUNIKACIJA

  • Izdavač: Clio
  • Broj strana: 257
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 21 x 14
  • Godina izdanja: 2008
1.650,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
Tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili dobar utisak, da bismo bili ubedljivi i zaveli sagovornika posvećena je knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković. Autorka se posebno bavi komunikacijom u odnosima s javnošću, gde se osmišljava govor kao stil i imidž, pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Knjiga uči kako da budemo ubedljivi i uspešni i uvodi nas u novu kulturu dijaloga. Iako je namenjena profesionalcima u menadžmentu i marketingu, dragocena je za sve, počev od roditelja koji govorom vaspitavaju dete, pa sve do novinara koji nam saopštavaju tek prispelu vest. U trećem izdanju, važno mesto dato je poslovnom bontonu i pravilima društvenog ponašanja.
VIŠE

POSLOVNA KOMUNIKACIJA

Od istog autora