reklama i pitanje ukusa u savremenim estetičkim teorijama zdravko rajčetić

REKLAMA I PITANJE UKUSA U SAVREMENIM ESTETIČKIM TEORIJAMA

  • Izdavač: Prometej, Novi Sad
  • Broj strana: 90
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 24 cm
  • Godina izdanja: 2010.
405,00 RSD 450,00
ušteda: 45,00 RSD (-10%)
Trenutno nedostupno
Opis
Knjiga dr Zdravka Rajčetića Reklama i pitanje ukusa u savremenim estetičkim teorijama tematizuje odnos koji se uspostavlja između fenomena reklame i ukusa, kao izraza vremena dominacije medija i tzv. „medijske kulture“. Promene osnovne funkcije reklame, kao i standardizacija ukusa u današnjem vremenu, neodvojive su od transfomrativnih procesa koji su zahvatili sferu medija, kao i tržište kapitala u savremenom sveu. U ovom smislu reči, u rukopisu je iznesen stav da reklama, kao specifični fenomen savremene kulture, zajedno sa ostalim momentima kretanja društvenog razvoja, učestvuje u „procesima socijalizacije, medijacije i estetizacije različitih slojeva jednog društva“. Ova „činjenica“ ujedno, utiče na formiranje (estetskog) ukusa kod današnje publike, uz itovremenu težnju ka njegovom očuvanju, što je svojevrsna paradoksija koja se vezuje za relaciju uspostavljenu imežu sveta i sfere ukusa.

– Prof. dr Divna Vuksanović 
VIŠE