organizacija i funkcija marketinga kit sparling

ORGANIZACIJA I FUNKCIJA MARKETINGA

  • Izdavač: Clio
  • Broj strana: 132
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 12x20.5
  • Godina izdanja: 1994
440,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
Kompanije sve više dolaze do zaključka da se konkurentska prednost postiže shvatanjem mogućnosti svih njihovih službenika. Organizacija i funkcija marketinga će pomoći svim menadžerima – uključujući i one sa površnim poznavanjem marketinga – da shvate taj fundamentalni koncept. Poruka ove knjige odnosi se na marketing koji je orijentisan na kupca i na način na koji bi marketinška razmišljanja trebalo uključiti u svaki nivo i svaki oblik aktivnosti kompanije.Ni od jednog menadžera se ne može očekivati da sve zna. Ali svaki menadžer bi trebalo da bude svestan osnovnih marketinških principa koji vode i ostvaruju prodaju proizvoda ili usluga njihovih kompanija. Bez uspešnog funkcionisanja marketinga, kompanija je osuđena na propast. Kit Sparling na 132 strane u 11 poglavlja uspeva da prikaže suštinu svih aktivnosti sažeto do mere koja deluje prihvatljivo i efektno kao svakodnevni podsetnik: upravljanje marketingom, istraživanje, planiranje proizvoda, strategiju i strukturu cena, politiku i predviđanje prodaje, distribuciju, promotivne aktivnosti, kontrolu i ponašanje potrošača i postavljanje marketinških ciljeva.
VIŠE

ORGANIZACIJA I FUNKCIJA MARKETINGA

Iz istog žanra