marketing u kulturi i umetnosti fransoa kolber

MARKETING U KULTURI I UMETNOSTI

  • Izdavač: Clio
  • Barkod: 9788671023337
  • Broj strana: 624
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 14x21 cm
1.540,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. U knjizi su opisani osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture. Ovo delo je namenjeno menadžerima u institucijama kulture, a zainteresovaće i menadžere javnog sektora, ljude zadužene za sponzorske budžete i studente marketinga. 
VIŠE