kriza medija i mediji krize slobodan reljić

KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE

  • Izdavač: Službeni glasnik
  • Barkod: 9788651917861
  • Broj strana: 463
  • Pismo: Ćirilica
  • Povez: Mek
  • Format: 15x23 cm
  • Godina izdanja: 2013.
1.287,00 RSD 1.430,00
ušteda: 143,00 RSD (-10%)
Trenutno nedostupno
Opis
U ovoj knjizi dat je odgovor na pitanje: Zašto mediji „usred krize ogromnih razmera i globalnog značaja“ ne ispunjavaju svoju istorijsku ulogu da budu na čelu društvenih promena? „Majka svih revolucija“, kako je Viktor Igo govorio za štampu, danas je naprotiv – jedan od najistrajnijih branilaca neodrživog status quo-a. „Mediji krize“ više nisu sredstva informisanja građana, nego „industrija svesti“ koja radi „za“ profit moćnih društvenih grupa, a „protiv“ demokratije i građanske samosvesti.

Pre tri i po veka u novouspostavljenoj „civilizaciji kapitalizma“ važilo je da „mi nikako ne smemo znanje načiniti običnom robom“, a danas su vesti propagandni produkti sa traka korporativne industrije. Zato će ovakvi „slobodni mediji“, koji sistematski „razaraju razum kojim se orjentišemo u stvarnom svetu“, u velikoj krizi poznog kapitalizma, pre pogurati na površinu slepe sile, krvave obračune i haos, nego što mogu garantovati put ka realnom demokratskom rešenju. Tako nešto se, uostalom, i dogodilo u sličnoj krizi kapitalizma tridesetih godina prošlog veka. Na kraju, Reljićevo delo otkriva veliku „životnu” dramu u kojoj se proteklih decenija nalaze mediji.
VIŠE

KRIZA MEDIJA I MEDIJI KRIZE

Iz istog žanra