![knjiga za predškolce po novim osnovama milica rakić](__public/upload/2023/10/09/knjiga-za-predskolce-po-novim-osnovama-milica-rakic.webp)
KNJIGA ZA PREDŠKOLCE - PO NOVIM OSNOVAMA
- Izdavač: Publik Praktikum
- Broj strana: 119
- Pismo: Ćirilica
- Povez: Mek
- Format: 24x29 cm
- Godina izdanja: 2023.
1.180,00 RSD
Opis
Knjiga za predškolce je radna sveska namenjena deci u godini pred polazak u školu. Knjiga se koristi u zajedničkim aktivnostima dece i vaspitača ili roditelja. Potrebno je da odrasli deci pruže pomoć i podršku tako što će stvoriti uslove u kojima će ona moći samostalno da dolaze do sopstvenih rešenja i otkrića. Zbog toga treba poštovati individualni tempo deteta, njegovo spontano razmišljanje, činjenje pogrešaka, što će biti znak da dete čini samostalne napore, da razmišlja. Vaspitači u saradnji sa decom, prateći njihova interesovanja, biraju teme kojima će se baviti kada dete pokaže interesovanje za neku pojavu. Sadržaji mogu inicirati dalje istraživanje pojava u svetu koji nas okružuje u okviru prirode, ali i socijalnog okruženja.
Sadržaji podstiču: govorno stvaralaštvo; uvode decu u shvatanje da su prikazani znaci pisana verzija govora; prepoznavanje pojedinih slova u reči, tako da se oslanjaju na pojmove poznate deci iz njihovog neposrednog okruženja.
Zadaci podstiču: kognitivni razvoj; logičko matematičko promišljanje; izgradnju novih saznanja i odnosa, pridruživanje, sortiranje, grupisanje i kategorisanje stvari; predstave o obliku i boji, veličini i položaju predmeta u prostoru; sposobnost vizuelnog procenjivanja; razvijanje perceptivnih sposobnosti.
Prikazani crteži i ilustracije u knjizi su bliski dečjem iskustvu, pregledni su i jasni za prepoznavanje, uočavanje i imenovanje.
Knjiga može poslužiti prvenstveno detetu, a i vaspitaču, kao pisani materijal kome se mogu vraćati i tako pratiti sopstveno napredovanje, dodavati nove detalje ili proširivati istraživanje.
VIŠE
Sadržaji podstiču: govorno stvaralaštvo; uvode decu u shvatanje da su prikazani znaci pisana verzija govora; prepoznavanje pojedinih slova u reči, tako da se oslanjaju na pojmove poznate deci iz njihovog neposrednog okruženja.
Zadaci podstiču: kognitivni razvoj; logičko matematičko promišljanje; izgradnju novih saznanja i odnosa, pridruživanje, sortiranje, grupisanje i kategorisanje stvari; predstave o obliku i boji, veličini i položaju predmeta u prostoru; sposobnost vizuelnog procenjivanja; razvijanje perceptivnih sposobnosti.
Prikazani crteži i ilustracije u knjizi su bliski dečjem iskustvu, pregledni su i jasni za prepoznavanje, uočavanje i imenovanje.
Knjiga može poslužiti prvenstveno detetu, a i vaspitaču, kao pisani materijal kome se mogu vraćati i tako pratiti sopstveno napredovanje, dodavati nove detalje ili proširivati istraživanje.