direktni marketing robin farli

DIREKTNI MARKETING

  • Izdavač: Clio
  • Broj strana: 277
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 12x20.5
  • Godina izdanja: 1996
550,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
Ova knjiga razmatra dva uzajamno povezana koncepta: bazama podataka u marketingu i o direktnoj pošti. Za sve one koji se bave marketingom, a posebno za korisnike direktne pošte, baza podataka je kao Božji odgovor na molitve. Mogućnosti koje ona nudi su ogromne, između ostalog mogućnost definisanja i poboljšanja tržišta. Ova knjiga je namenjena onima koji se bave marketingom, bez obzira na određenu marketinšku disciplinu za koju su posebno obučavani. Vođenje marketinga u devedesetim godinama bez korišćenja direktne pošte skoro je ravno pokušaju da se hoda na jednoj nozi. Ova knjiga pruža osnovnu zbirku uputstava o onome čega se treba pridržavati i onome što treba izbegavati.
VIŠE

DIREKTNI MARKETING

Iz istog žanra