audiovizija mišel šion

AUDIOVIZIJA

  • Izdavač: Clio
  • Barkod: 9788671022682
  • Broj strana: 199
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 14.5x21
  • Godina izdanja: 2007
1.320,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Film, televizija i drugi audio-vizuelni mediji uglavnom se ne obraćaju isključivo oku. Oni izivaju posebnu vrstu percepcije, za koju je u ovoj knjizi predložen naziv audiovizija. Namera autora ove knjige je da pokaže kako u stvarnosti, u slučaju audio-vizuelne kombinacije, jedna percepcija utiče na drugu i pritom je menja: ne „vidimo” svi istu stvar kada istovremeno slušamo i ne „čujemo” isto kada istovremeno gledamo. Ova knjiga je istovremeno i teorijsko i praktično štivo. Pošto opiše i iskaže audio-vizuelni odnos kao sporazum, ona predlaže određeni način posmatranja i analize, koji je zasnovan na dugogodišnjem pedagoškom iskustvu i koji se može primeniti na filmove, na televizijske emisije, na video snimke... Glavni predmet ove knjige je film, ali ona u odvojenom poglavlju razmatra i posebne slučajeve televizije, videa, spotova.
VIŠE