UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI
- Izdavač: Vulkan izdavaštvo
- Broj strana: 272
- Pismo: Latinica
- Povez: Mek
- Format: 14.5x20.5 cm
- Godina izdanja: 2012.
- odlomak
629,00 RSD 699,00
ušteda: 70,00 RSD (-10%)
Trenutno nedostupno
Opis
Kako da ubedite ljude da pristanu na nešto? I koje tehnike ubeđivanja najefikasnije dovode do željenih rezultata?
U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. Zahvaljujući svojoj pristupačnosti, korisnim predlozima i naučno potkrepljenim sadržajem, ova knjiga oduševila je poslovne ljude, sve koji se bave marketingom i one koje zanima psihologija. Međutim, budući da se osnovni postulati ove knjige mogu primeniti ne samo na poslovnu sferu već i na lični život, ona predstavlja izvanredan priručnik koji će vam biti od neprocenjive pomoći u svakodnevnom funkcionisanju.
VIŠE
U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. Zahvaljujući svojoj pristupačnosti, korisnim predlozima i naučno potkrepljenim sadržajem, ova knjiga oduševila je poslovne ljude, sve koji se bave marketingom i one koje zanima psihologija. Međutim, budući da se osnovni postulati ove knjige mogu primeniti ne samo na poslovnu sferu već i na lični život, ona predstavlja izvanredan priručnik koji će vam biti od neprocenjive pomoći u svakodnevnom funkcionisanju.