UPRAVLJANJE MARKETINGOM I INFORMACIONA TEHNOLOGIJA
- Izdavač: Clio
- Broj strana: 532
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrd
- Format: 14.5 x 21
- Godina izdanja: 2003
1.100,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu. Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva. U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.
VIŠE