upravljanje marketingom i informaciona tehnologija kit flečer

UPRAVLJANJE MARKETINGOM I INFORMACIONA TEHNOLOGIJA

  • Izdavač: Clio
  • Broj strana: 532
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 14.5 x 21
  • Godina izdanja: 2003
1.100,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu. Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva. U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.
VIŠE

UPRAVLJANJE MARKETINGOM I INFORMACIONA TEHNOLOGIJA

Iz istog žanra

VOŽNJA ŽIVOTA

1.430,00 RSD

FILOZOFIJA MODERNE PRODAJE

1.584,00 RSD 1.760,00

NACIONALNO BRENDIRANJE

2.178,00 RSD 2.420,00

INFLUENSER

719,00 RSD 799,00

OD NULE DO JEDAN

759,05 RSD 799,00

MEDVEDI NA PUTU

1.080,00 RSD 1.200,00

OSNOVI MARKETINGA

1.188,00 RSD 1.320,00

KAKO FUNKCIONIŠE AMAZON

1.045,00 RSD 1.100,00