upravljačko računovodstvo za menadžere branko ž ljutić

UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO ZA MENADŽERE

  • Izdavač: iLearn
  • Barkod: 9788680666259
  • Broj strana: 454
  • Pismo: latinica
  • Povez: mek
  • Format: 16,8 x 23.5
  • Godina izdanja: 2023
2.080,00 RSD 2.600,00
ušteda: 520,00 RSD (-20%)
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
KREIRANJE VREDNOSTI U DINAMIČNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU!Autoritativni vodič koji se bazira na Globalnim principima upravljačkog računovodstva koje je uspostavio Američki institut sertifikovanih računovođa, SAD i Institut sertifikovanih menadžment računovođa, Velika Britanija (AICPA & CIMA) kao i Međunarodne federacije računovođa (IFAC). Inkorporirana je moderna teorija, standardi i praksa. Praksa savremenog upravljačkog računovodstva nije unificirana u pogledu izveštavanja. Ubrzano se kreće ka tom svetlu i visoko postavljenom cilju. Moderno upravljačko računovodstvo kreira standarde koji su vodiči uspešne prakse. U fokusu su praktične veštine. Cilj je unapređenje procesa na osnovu kojih finansijski menadžeri procenjuju i poboljšavaju kvalitet prakse upravljačkog računovodstva i procese u organizacijama – firmama. Uloga upravljačkih računovođa je ključna za dugoročnu održivost i razvoj biznis organizacija. Upravljačko računovodstvo se usmerava na unapređenje poslovnih performansi biznisa.Ciljevi upravljačkog računovodstva
✓ Obezbeđivanje fokusa ove funkcije u budućnosti i sposobnosti da se povežu različite poslovne funkcije, što se uočava kao značajan nedostatak u korporativnoj praksi u svetu;
✓ Direktno povezivanje ciljeva, prakse i procesa u okviru funkcije upravljačkog računovodstva;
✓ Pregled osnovnih vrednosti i kvaliteta najbolje prakse upravljačkog računovodstva u svetu;
✓ Kreiranje zajedničkog okvira i pomoći upravljačkim računovođama u korporativnoj praksi da na uspešan način povezuju različite izvore informacija u formi visoko korisnih izveštaja i analiza;
✓ Baziranje na principima profesionalizma, relevantnosti, inovativnosti, dužne pažnje i profesionalne etike struke upravljačkog računovodstva;
✓ Da komunicira i utiče na finansijske menadžere i donosioce odluka kroz komunikacioni uvid koji odgovara namenjenim korisnicima informacija, na jednostavan i transparentan način;
✓ Priprema relevantnih informacija kroz identifikovanje, prikupljanje, vrednovanje, pripremu i skladištenje relevantnih finansijskih i nefinansijskih informacija, unutrašnjih i spoljnih, kroz različite vremenske periode;
✓ Modeliranje vrednosti kroz kreiranje modela, njihovo vrednovanje i ukazivanje na mogućnosti prioriteta na osnovu obuhvatnog razumevanja ciljeva organizacije i njenog lanca kreiranja vrednosti;
✓ Integrisanje principa, prakse analitičkih alata i tehnika.
VIŠE

UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO ZA MENADŽERE

Od istog autora