![psihologija u marketingu filip begen](__public/upload/2022/11/14/psihologija-u-marketingu-filip-begen.webp)
PSIHOLOGIJA U MARKETINGU
- Izdavač: Clio
- Broj strana: 135
- Pismo: Latinica
- Povez: Tvrd
- Format: 14.5 x 21
- Godina izdanja: 2004
990,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd. Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti.
VIŠE