psihologija u marketingu filip begen

PSIHOLOGIJA U MARKETINGU

  • Izdavač: Clio
  • Broj strana: 135
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Tvrd
  • Format: 14.5 x 21
  • Godina izdanja: 2004
990,00 RSD
Trenutno nedostupno
Opis
U zborniku Psihologija u marketingu našli su se najzanimljiviji naučni radovi sa seminara koji je organizovalo Belgijsko udruženje za menadžment i marketing (BMMA) i Odsek za poslediplomske studije iz oblasti marketinga i oglašavanja Fakulteta za trgovinu Solvej Slobodnog univerziteta u Briselu.U njima su izložene pojedine naučne teorije i instrumenti koji se u marketingu primenjuju kako bi se što bolje proniklo u psihologiju kupca. Značajno mesto zauzimaju najnovije teorijske rasprave, ali i podsećanja na osnovne principe kao što su različiti oblici ubeđivanja, etape procesa odlučivanja, merenje efikasnosti oglašavanja, pojam empatije itd. Iako se bavi veoma složenom temom koju nije moguće obraditi u jednoj knjizi, Psihologija u marketingu svojim čitaocima pruža odgovore na najznačajnija pitanja iz ove oblasti.
VIŠE

PSIHOLOGIJA U MARKETINGU

Iz istog žanra

PSIHOLOGIJA ZLA

1.320,00 RSD

Dete s posebnim potrebama

2.376,00 RSD 2.640,00

TRUDNA DEVICA

1.980,00 RSD 2.200,00

UTERUS EFFECTS

900,00 RSD 1.000,00

SNOVI

1.650,00 RSD 1.833,34

PROBLEM SPINOZA

1.079,00 RSD 1.199,00

ŽIVETI S BAJKAMA

825,00 RSD 916,66

SENKA I ZLO U BAJKAMA

1.650,00 RSD 1.833,34