![prodaj kako uspešno prodavati dejl karnegi](__public/upload/2024/06/14/prodaj-kako-uspesno-prodavati-dejl-karnegi.webp)
PRODAJ! KAKO USPEŠNO PRODAVATI
- Izdavač: Vulkan izdavaštvo
- Barkod: 9788610044911
- Broj strana: 240
- Pismo: latinica
- Povez: Broširani povez
- Format: 20 cm
- Godina izdanja: 2022
989,00 RSD 1.099,00
ušteda: 110,00 RSD (-10%)
Opis
Šta knjige Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude i Prodaj! imaju zajedničko – osim Dejla Karnegija? Obe su zasnovane na premisi da su VEZE ono što je važno. U ovom dobu, u kom su kupci u svim oblastima promenili navike istraživanjem informacija, koje su sada brzo i lako dostupne – te tako imaju veću moć da donose prave odluke – ciklus prodaje se trajno promenio. Više nije dovoljno imati odličan proizvod sa korisnim karakteristikama i prednostima.
U knjizi Prodaj! – Kako uspešno prodavati Trenažni centar Dejl Karnegi predočava PRAVI savremeni ciklus prodaje – onaj koji više liči na planiranje događaja nego na tradicionalni tok prodaje. Karnegijev prodajni model naučiće vas kako da steknete poverenje i poštovanje kupaca, kao i veštinama koje su vam potrebne u svakoj fazi prodaje. Naučićete principe koji ne samo da će vam pomoći u prodaji već i u ličnom i poslovnom životu, bez obzira na to gde se nalazite na životnom putu učenja. Navešće vas na to da zastanete, razmislite, procenite sebe i uradite nešto drugačije, tako da možete da ostvarite i prodajne i lične ciljeve.
VIŠE
U knjizi Prodaj! – Kako uspešno prodavati Trenažni centar Dejl Karnegi predočava PRAVI savremeni ciklus prodaje – onaj koji više liči na planiranje događaja nego na tradicionalni tok prodaje. Karnegijev prodajni model naučiće vas kako da steknete poverenje i poštovanje kupaca, kao i veštinama koje su vam potrebne u svakoj fazi prodaje. Naučićete principe koji ne samo da će vam pomoći u prodaji već i u ličnom i poslovnom životu, bez obzira na to gde se nalazite na životnom putu učenja. Navešće vas na to da zastanete, razmislite, procenite sebe i uradite nešto drugačije, tako da možete da ostvarite i prodajne i lične ciljeve.