principi rej dalio

PRINCIPI

  • Izdavač: Harmonija
  • Barkod: 9788660359232
  • Broj strana: 523
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 23 cm
  • Godina izdanja: 2022.
1.662,50 RSD 1.750,00
ušteda: 87,50 RSD (-5%)
Trenutno nedostupno
Opis
„Zrelost je spremnost da se žrtvuju dobre prilike da bi se iskoristila najbolja.

Rej Dalio, jedan od najuspešnijih investitora i preduzetnika na svetu, podelio je s nama nekonvencionalne principe koje je osmislio, usavršio i koristio kako bi tokom prethodnih četrdeset godina postigao izuzetne rezultate u životu i biznisu, i koje svaka osoba i organizacija može da usvoji kako bi pomoću njih ostvarila svoje ciljeve.

Rej Dalio je 1975. osnovao investicionu firmu Bridžvoter asošijejts, koju je u početku vodio iz svog dvosobnog stana u Njujorku. Tokom narednih četrdeset godina Bridžvoter je izrastao u najuspešniji hedž fond u istoriji, a časopis Forčun proglasio ga je petom najznačajnijom privatnom kompanijom u Sjedinjenim Američkim Državama.

Časopis Tajm svrstao je Dalija na listu sto najuticajnijih ljudi na svetu. Dalio je u svojoj karijeri otkrio skup jedinstvenih principa na kojima je izgradio efikasnu kulturu u Bridžvoteru. Tu kulturu opisuje kao „meritokratiju ideja koja teži da stvori smislen rad i smislene odnose putem ekstremne transparentnosti". Dalio smatra da su za sve njegove uspehe zaslužni upravo ovi prinipi, a ne njegove posebne osobine - odrastao je kao sasvim običan dečak na Long Ajlendu, u kraju koji je naseljavala srednja klasa.

U ovoj knjizi Dalio nam otkriva sve što je naučio u svojoj uspešnoj karijeri. Tvrdi da se život, menadžment, ekonomija i investiranje mogu posmatrati kao mašine, i da se mogu sistematizovati i pretočiti u pravila. Stotine praktičnih lekcija u ovoj knjizi, koje se zasnivaju na „ekstremnoj iskrenosti” i „ekstremnoj transparentnosti”, pokazuju nam najefikasnije načine na koje pojedinci i organizacije treba da donose odluke, pristupaju izazovima i grade snažne timove. U ovoj knjizi Dalio takođe opisuje inovativne alate koje njegova kompanija koristi u okviru meritokratije ideja, kao što su „bejzbol kartice"", koje prikazuju vrline i mane zaposlenih, ili kompjuterizovani sistemi za donošenje odluka zasnovanih na kredibilitetu. Iako knjiga nudi mnoštvo novih ideja, takođe nudi i jasan i direktan pristup u odlučivanju, za koji Dalio veruje da ga svako može primeniti, bez obzira na to šta pokušava da postigne. Ovo je retka prilika da dobijete pouzdane savete kakve nećete pronaći u konvencionalnoj poslovnoj literaturi."
VIŠE

PRINCIPI

Od istog autora