PERVERTAJZING - AGENCIJSKI ANALI
- Izdavač: Vulkan izdavaštvo
- Broj strana: 296
- Pismo: Latinica
- Povez: Mek
- Format: 14.5 x 20.5 cm
- Godina izdanja: 2017.
- odlomak
Svi likovi ove knjige egzistiraju u jednom od paralelnih univerzuma u kom dan traje koliko jedna obična reklama. Skoro svi likovi su sami ambiciozno kreirali svoj pervertajzing univerzum – perverzum. Oni koji nisu – rebrendirali su ga.
Ovo je priča o devojci koja je pokušala da ostvari svoje snove u marketingu. Etna, mlada i naivna devojka koja od života želi sve i odmah, doživljava nesvakidašnju strast i romansu sa čuvenim slikarom koji poznaje ceo medijski svet, ali i težak raskid koji ostavlja duboki trag na njoj.
Nakon nekoliko godina, pokušava da zaboravi sve i okreće se ostvarenju svojih snova. Iako sama objašnjava da je oduvek bila advertajzična, njen pokušaj samoostvarenja i napornog rada u prestižnoj advertajzing agenciji kreće potpuno neočekivanim tokom kada se pojavi Andrej, zagonetni i neodoljivo privlačni producent iz Amerike, inicijator kompleksnog i skupog projekta – akcione serije – sa kojim agencija započinje saradnju.
Kada odluči da do cilja dođe lakšim putem, moraće da se suoči sa sobom i svim odlukama koje je donosila kako bi uspela u surovom svetu koji je upoznaje sa novim terminom – pervertajzingom.