![novinarstvo (drugo, dopunjeno izdanje) štefan rus mol ana jugoslava zagorac keršer](__public/upload/2022/11/24/novinarstvo-drugo-dopunjeno-izdanje-stefan-rus-mol-ana-jugoslava-zagorac-kerser.webp)
NOVINARSTVO (DRUGO, DOPUNJENO IZDANJE)
- Izdavač: Clio
- Barkod: 9788671024570
- Broj strana: 228
- Pismo: Latinica
- Povez: Mek
- Format: 16x24 cm
- Godina izdanja: 2014.
1.320,00 RSD
Opis
Iako se po konceptu može svrstati u udžbeničku literaturu, a po sadržini u uvodno štivo, knjiga „Novinarstvo“ predstavlja mnogo više od toga. Prevashodno posvećena novinarskom zanatu i praksi, ona uspešno povezuje novinarsko iskustvo i naučna saznanja u oblasti publicistike i komunikacija.
Štefan Rus Mol, profesor nauke o komunikaciji na Univerzitetu u Luganu, objašnjava savremene tokove novinarskog poziva, u kontekstu globalnog razvoja društva. Tragajući za dramatičnim promenama na profesionalnom planu, knjiga i sama „živi život našeg doba“ i pokazuje kako se multimedijima, intranetom i internet menja novinarska svakodnevica.
Autor analizira veze novinarske i nekih drugih srodnih profesija, poput odnosa s javnošću, kao i njihov međusobni uticaj. Značajnu pažnju Štefan Rus Mol posvećuje organizacionom aspektu novinarskog posla i govori o redakcijskom marketingu i menadžmentu, nudeći obilje primera iz prakse visokorazvijenih zemalja.
Drugo izdanje ove knjige na srpskom jeziku dopunjeno je primerima iz ovdašnje novinarske prakse i novim podacima, koji prate tehnološke, društvene i druge promene u vezi sa savremenim medijima.
VIŠE
Štefan Rus Mol, profesor nauke o komunikaciji na Univerzitetu u Luganu, objašnjava savremene tokove novinarskog poziva, u kontekstu globalnog razvoja društva. Tragajući za dramatičnim promenama na profesionalnom planu, knjiga i sama „živi život našeg doba“ i pokazuje kako se multimedijima, intranetom i internet menja novinarska svakodnevica.
Autor analizira veze novinarske i nekih drugih srodnih profesija, poput odnosa s javnošću, kao i njihov međusobni uticaj. Značajnu pažnju Štefan Rus Mol posvećuje organizacionom aspektu novinarskog posla i govori o redakcijskom marketingu i menadžmentu, nudeći obilje primera iz prakse visokorazvijenih zemalja.
Drugo izdanje ove knjige na srpskom jeziku dopunjeno je primerima iz ovdašnje novinarske prakse i novim podacima, koji prate tehnološke, društvene i druge promene u vezi sa savremenim medijima.