design thinking kako da stvarate proizvode koje ljudi žele marko jevtić milovan dekić

DESIGN THINKING: KAKO DA STVARATE PROIZVODE KOJE LJUDI ŽELE

  • Izdavač: Finesa
  • Broj strana: 333
  • Pismo: Latinica
  • Povez: Mek
  • Format: 24 cm
  • Godina izdanja: 2020
1.540,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi.

Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.

Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
VIŠE

DESIGN THINKING: KAKO DA STVARATE PROIZVODE KOJE LJUDI ŽELE

Od istog autora